dimecres, 22 d’octubre del 2014

Comencem...

Comencem, comencem... Això és fàcil de dir... Em recorda l'escena en que l'Alícia es troba amb la oruga i li pregunta: "quin cami he de prendre?". "Cap a on vols anar?" li pregunta a la seva vegada l'oruga. "No se..." respon l'Alícia; "doncs qualsevol camí t'anirà be". Així em sento jo ara, no se ben bé cap a on vull anar, però crec que he de començar. I aquí estem...

L'abril d'aquest any vaig començar a col·laborar amb el blog de "La cultura no val res", publicant recomanacions de llibres. Dic recomanacions i no crítiques perquè, en la meva modèstia, falsa o no, no em veig capacitat ni autoritzat per sentar càtedra; només puc aportar el que vaig sentir al llegir aquests llibres i perquè crec que val la pena llegir-los. 

Des d'aleshores he anat publicant diverses recomanacions, i malhauradament, donat a un canvi tecnològic de la web, algunes d'elles estan temporalment diguem-ne que a l'hiperespai... Aquesta anècdota m'ha fet pensar en que no seria mala idea tenir-ne una còpia online, i dir-ne 'el meu blog'. 

Això i el fet de que a vegades estic temptat de fer altre tipus de recomanacios, com música i pel·llicules, que tabé tenen cabuda a LCNVR, o de webs, fotos o jocs de rol, que ja queda més al marge...

Doncs res, benvinguts a tots els que vulgueu acompanyar-me. A veure a on arribem. 

@jignasib

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada